عالمی ہڑتال 25 اکتوبر، 2016

www.wearehuman.eu

https://www.facebook.com/We-Are-Human-WAH-1731519213732769/

میں نے "انسانی" YOU "انسانی" کر رہے ہیں.

عالمی ہڑتال 25 اکتوبر، 2016.

ساتھ مل کر ہمارے فیصلے لینے.

ہم سب خاموشی سے رہنے کے لئے چاہتے ہیں اور اپنے پڑوسیوں کے ساتھ امن میں، ہم ہمارے نمائندگی کرتے ہیں اور اس امن برقرار رکھنے کے لئے ہمارے ملک میں رہنماؤں کا انتخاب، بدقسمتی سے یہ "امن" نہیں ہوتا ہے اور "وار" یونینوں اور اتحاد کے باوجود، میں اضافہ ہورہا ہے کئی ممالک میں، کیوں ہمارے مستقبل میں ہمارے لئے فیصلہ ورنہ انتظار؟

اس ہڑتال کے ذریعے ہماری خواہش شرکت کرنے والے تمام کو ثابت کرنے کے ساتھ ساتھ چاہتے گا ہے، "انسانی" مضبوط ترین ہو سکتا ہے، ہم سے سیارے کی آبادی کی اکثریت کو متحد ہونے دیں چاہتا PEACE اس وقت ہے آپ کو پتہ ہے، ہم سب کو "انسانی" کی زندگی اور بقا کے لئے، ایک آواز کی تشکیل کے لئے اور آخر میں سنا جا ایک ساتھ شامل ہونے کی اجازت دینا.

ہم اس دنیا کو تبدیل کرنے کے لئے تکنیکی اور ٹیکنالوجی کا مطلب ہے، سب سے پہلے یونین ہے، دوسری مواصلات ہے.

ہم عالمی سطح پر احتجاجی تحریک، ہر شہر یا مقامات کے اقتدار کے اونچے مقامات کے سامنے خاموش مارچ اور نشستوں کی طرف سے وضاحت کریں گے کہ ہو سکتی ہے جہاں "انسانی" تحریک پیش کرتے ہیں.

نام نہاد "مہذب" دنیا کے حصے میں، سرمایہ داری اور معلومات کی پروسیسنگ کے رہنے والے حصہ، ہم دہشت گردی اور خوف کی سکرین پر استعمال کیا ہے اور اخبارات میں، دوسروں ہر روز ان ہولناکیوں رہتے، وہ ان سب باتوں کو روکنا ہو گا، کا سامنا کرنا پڑا یا تشدد؟ سامنا کرنا پڑا ہے "انسانی" خواہش جنگ کے کس قسم کی؟، کے خاموش میں سب سے مشکل اور بہادر شورویروں اپنے خاندان کے ساتھ زیادہ خوش نہیں ہو گا، اس کی گھر.

ہم سے، "انسانی"، کیا تم نے کبھی آپ میں اس کے غیظ و غضب آپ کو کچھ کرنا پڑے کہنا ہے کہ محسوس کیا ہے کہ بہت سے لوگ، ہم کچھ بھی کر سکتے ہیں لگتا امن چاہتے ہیں کا امکان ہے، اب وقت کے لئے ہے ہم نے ایک بہتر دنیا بنا دے گی اور یہ ایک یوٹوپیا نہیں ہے ایک دوسرے کے ساتھ کام! یہ صارفین معاشرے، ہم "کمپنی" اصلاحات ضروری کے لئے کوئی مثبت مستقبل نہیں ہے.

ہم میں سے کچھ نے جنگ کے شر ضرورت ہے کہ خود کو قائل کرنے کے لئے آئے، ایک اور طرز زندگی ناممکن ہے، تو یہ باطل ہے، کچھ ان وجوہات کے لئے تمام "انسانی" ریلی کرنے کی کوشش کر رہے ہیں ان کے یہ کہنے میں:

"کہیں اور بھی بدتر ہیں،" "یہ اس طرح ہر جگہ ہے،" "" آپ کے بارے میں کچھ بھی کر سکتے ہیں "ہماری رائے، شمار نہیں کرتا" "شکایت کر سٹاپ"، "میں خواب دیکھنا بند کرو"، "یوٹوپیا! "وغیرہ" کوئی بھی جواب دے گا "" کچھ تم کرتے نہیں ہونے دیں گے '،، ...

بہت اکثر ہم ان الفاظ کو، دوستوں یا رشتہ داروں کی طرف سے بولی، وہ ان کے ذہنوں میں اموات ہو گئے ہیں سنا ہے، ابھی تک اس حقیقت کے قوانین نے، ان قوانین کو تبدیل کر دیا ہے اور ہر ایک میں مختلف ہیں کیا جا سکتا ہے ملک کو ہم نے اس دنیا میں کیا کرنا چاہتے ہیں کر سکتے ہیں، یہ ثابت.

حقیقت یہ ہے کہ ایک اور دنیا، ممکن ہے کہ بڑی تبدیلیوں کی ضرورت ہے کے لئے، یہ آسان نہیں ہوگا لیکن یہ رد عمل کا اظہار کرنے، کب تک ہم کچھ کرتے رہیں گے وقت ہے؟ ES جو کہ ہماری زندگی ہم ایک بہتر دنیا کا تصور کریں گے ورنہ انتظار رد عمل کا اظہار؟ اب بھی مضبوط ترین کی شریعت سے گزرنا پڑے گا کس طرح ہماری اولاد میں سے بہت سے، دیکھتے ہیں کہ کسی بھی ملک چھوڑ رہی ہے چھڑا خود، "انسانی" کے مصائب پیدا ہونے پالیسیوں کو برقرار رکھنے کے لئے جاری رکھیں کیوں ختم، حملے، جبکہ دوسروں کو کھلا زوروں ضرورت سے زیادہ، بیکار کی پیداوار ہیں،.

VRP، پیدل چلنے والوں، ڈرائیوروں، اداکاروں، مومنوں، غیر مومنوں، شکی مزاج، غریب، امیر، پاگل، ووٹروں، ووٹروں، ابجات: "میں کہتے ہیں" انسانی " تاجروں، ڈاکٹروں، نوجوان، بوڑھے، فنکاروں، مجرموں، پرشکشووں، سست، غلیظ، منشیات کے عادی، شراب، پرجیویوں، متاثرین، قصورواروں اور صحیح معنوں میں تبدیلی کی خواہش ہے جو ان تمام لوگوں کو اس دنیا. "

آپ تمام دنیا کو تبدیل کر سکتے، ہم کو متحد کر سکتا ہے تو.

ہم آپ کو 25 اکتوبر، 2016 کو ایک عالمی ہڑتال میں حصہ لینے کی دعوت دیتے ہیں.

سب ایک ساتھ، ایک واحد کے دعوی، امن، ایک عالمی فائر بندی، عالمگیر مدد سے ایک قوم کے طور پر.

ہڑتال، آپ کہاں ہیں، رج، اس سائٹ کے ایڈریس کو منتقل اپنے دوستوں، آپ کے خاندان بتا بنانے،، اپنے فیس بک، ٹویٹر اور دوسرے اشتراک سائٹس پر ایک لنک پوسٹ ٹاؤن ہال کے سامنے مظاہرہ کرے گی، سفارتخانوں ، محلات، ہر جگہ !!

 

نشستوں کے لئے -subject:

 

1: بینکوں - ہم تمام ممالک کے قرضوں مٹ یا نہیں بینکوں وقت میں ایک حقیقی نقصان ہو گا؟ - اس کی منسوخی کے قائم کرنے کے لئے کس طرح؟ - غریب ممالک پر کیا حقیقی اثر؟

2: royaumes-- کیا اسباب بادشاہ اپنی قوم سے دولت دوبارہ تقسیم کو لاگو کرنے کے لئے ہو سکتا ہے؟ مثال کے طور پر تھائی لینڈ

3: population-- کیا اثر ہر کسی کے رویے پر ایک عالمی ہڑتال پڑے گا، یہ وہ ان کے دماغ میں جنگ کی حقیقت کا قائل بدل جائے گی؟

4: مسلح،، ہر ملک میں برابر آرمی تصور کر سکتا ہے عام طور پر "انسانی" کے مفاد میں کام کر رہے ہیں؟

5: سیاست - مندرجہ ذیل خیالات سے شروع ہونے والے:

ایک- کھاتے پیتے وہ ان کی کیا ضرورت ہے نہ کہ ہمارے بچوں کو تعلیم؛

B- اچھے شہری کو فروغ: ہم ماحول جس میں ہم کام کرتے ہیں اور اس وجہ سے کے لئے تمام ذمہ دار ہیں؛ ہم گندگی سے بچنے؛ ہم تشدد یا لوٹ مار میں ملوث کسی بھی ایکٹ میں ملوث ہیں؛

C- سب کے دماغ میں کے طور پر ضروری کی دیکھ بھال نصب؛

زیادہ کونوں کرنے D- سٹاپ کھانا زائد پیداوار اور راستے کی مصنوعات.

ای مناسب طریقے سے اور انسانی بوڑھوں کو برقرار رکھنے.

F- تعلیم کی قدر کرنا، توسیع تعلیمی سب کے لئے کھلا سروس فراہم کرنے کے نظام تعلیم کی اصلاح.

 

-Try ایک معاشرے ہمارے صارفین معاشرے سے مختلف کی بنیادیں بنانے کے لیے.

-یہ کمپنی وہ وقت میں رکھیں گے؟

وقت میں اس کے عمل میں بنیادی رکاوٹ وہ کیا ہیں؟

وہ کیا اہم خیالات کو اس منصوبے کی پائیداری کو یقینی بنانے کے لئے میں ناکام؟

 

عالمی ہڑتال 25 اکتوبر، 2016.

ساتھ مل کر ہمارے فیصلے لینے.

ہمیں یہ دن ایک عالمی احتجاج کا دن بنا دو اور دنوں "انسانی" کے امن و احترام کے لئے اعمال کے دنوں بن پیروی ہے کہ اس دن ایک اور دور کا آغاز ہو جائے گا، سڑک طویل ہو لیکن کرے گا -y، ہم میں سے بہت لوگ ایمان لائے اور ایک ساتھ مل کر کام کرے، تو ہم دن ہماری یونین ثابت ہوں گے، دوسرے افق ہمارے لئے کھل جائے گا.

اس دن کے دوران آپ کو تمام، کوئی تشدد، کوئی نقصان،،، شراب کے استعمال سے بچنے ہمارے مستقبل کے لئے آگاہ ہونا، اپنے آپ کو منظم اپنے آپ کو ثابت ہم بہتر ہیں کہ اپنے آپ کو اور دوسروں کے لئے ذمہ دار ہوں گے .

نیوز لیٹر کو سبسکرائب کریں، فیس بک پر پیج کی طرح، شرکاء کی تعداد شمار کرنے کے لئے ہماری مدد کرے.

ہم انسانی واہ کر رہے ہیں!

www.wearehuman.eu

https://www.facebook.com/We-Are-Human-WAH-1731519213732769/