Canalblog
Editer la page Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
We Are Human! . . . . . . . . WAH!

Samoan

www.wearehuman.eu

AʻU "TAGATA" e te "TAGATA".

taia le lalolagi 25 Oketopa, 2016.

Ia faatasi tatou filifiliga.

Tatou te mananao uma e ola i le filemu ma i le filemu ma o tatou tuaoi, ua tatou filifilia taitai i lo tatou atunuu e fai ma sui i tatou ma le tausia o lenei filemu, o le mea e leaga lenei "filemu" e le tupu ma le "taua" ua faateleina, e ui lava i le iuni ma le tuufaatasia le tele o atunuu, pe aisea e faatalitali isi filifili mo i tatou i lo tatou lumanai?

O lo tatou manao e ala i lenei taia o le faamaonia e tagata uma e auai o le a mananao foi, e faapea o le "TAGATA" e mafai ona le malosi, ia tatou faatasi le toatele o le faitau aofai o tagata o le paneta finagalo i le taimi nei o FILEMU ina ia outou iloa, auai i tatou uma faatasi e fausia ai na o le tasi leo ona faalogo ma mulimuli, mo le soifuaga ma le ola o le "TAGATA".

I tatou le auala faapitoa ma faatekinolosi e suia ai le lalolagi lenei, o le muamua o le faatasiga, o le lona lua o fesootaiga.

Matou te tuuina atu se gaoioiga tetee le lalolagi atoa, gaoioiga o le a faamatalaina i le leoa savaliga ma fonotaga i luma o le nofoaga maualuga o le pulega o le aai taitasi po o nofoaga e mafai ona i ai "Tagata".

I le vaega o le lalolagi e taʻua "nuu malamalama", o le ola ai i vaega o kapitalisiga ma le faagasologa o faamatalaga, ua tatou faaaogaina le mataʻu ma le fefe i luga o le lau ma i le nusipepa, o isi e ola ai i nei mea mataga i aso uma, ia nei mea uma e tatau ona taofi, o le a le ituaiga o "TAGATA" manao taua ?, mafatia po o le mafatia sauaga? sili ona faigata ma o le a le mafai lava ona sili atu le fiafia autau sili ona toa nai lo lona aiga, i le filemu o lona aiga.

Tatou, "Tagata", e ono e te manao FILEMU, e toatele tagata e manatu e mafai ona tatou faia soo se mea, ua e lagonaina ea lenei ita ia te outou e faapea mai e tatau ona e faia se mea, o le taimi lenei e galulue faatasi o le a tatou faia se lelei lalolagi ma e le o se utopia lenei! E leai se lumanai lelei mo lenei sosaiete tagata faatau, e tatau ona tatou suia le "KAMUPANI".

O nisi oi tatou o mai i le faatalitonuina i latou lava e faapea e manaomia i le leaga o le taua, e le mafai i se isi olaga, e sese lea, o nisi o loo taumafai e faapotopoto uma "TAGATA" io latou mafuaaga i latou upu:

"E sili atu ona leaga o se isi nofoaga," "o soo se mea e pei o lenei," "e mafai ona e faia soo se mea e uiga i le," "o lo tatou manatu e le taulia," "taofi faitio", "taofi moemiti", "Utopia! "Aue ...

E masani ona faalogo atu i nei upu sa fofogaina e uo po o aiga ua avea fatalities io latou mafaufau, ae o le mea moni e faapea o loo i ai tulafono, e mafai ona suia nei tulafono ma e ese i atunuu taitasi faaali mai e e mafai ona tatou faia mea tatou te mananao i le lalolagi lenei.

O le mea moni e faapea, e mafai i se isi lalolagi, ona ua manaomia lena suiga tele, o le a le faigofie ae e le o le taimi e tali atu, e sili atu le umi o le a tatou faaauau pea ona faia se mea? es ai-o o tatou olaga o le a tatou mafaufau i se lelei lalolagi po o isi faatali tali? E faapefea le tele o lo tatou tupuga le ai ai pea e oo i le tulafono o le malosi, vaai ia e tuua ai so o se atunuu tuuina atu o ia lava, faaitiitia, osofaiga, ae o isi e booms tatala tuuina tele, faʻatāutala, aisea faaauau pea ona tausia faiga faavae e faatupuina le faanoanoa mo le "TAGATA".

"Ou te taʻua o le" TAGATA ": tagata savavali, avetaavale, tagata fai ata tifaga, tagata talitonu, e le talitonu, tagata faitio, oe matitiva, o le mauoa, o le ita, o le tagata palota, o le tagata palota, aristocrats, vrp le faipisinisi, fomai, talavou, matua, tusiata, faamaonia le nofosala, apprentices, paie, eleelea, addicts fualaau faasaina, Alcoholics, parasites, aafia, perpetrators ma i latou uma oe mananao moni suiga lenei lalolagi. "

E mafai ona e suia i le lalolagi uma, e mafai ona tatou pe afai tatou tutufaatasi.

Matou te valaaulia oe e te auai i a taia le lalolagi 25 Oketopa, 2016.

Uma faatasi, o se tasi tagata i se talosaga e tasi, o le filemu, o se lalolagi faamuta-afi, fesoasoani lautele.

Ia fai le solo tetee, o fea oe, tuasivi oo le tuatusi o lenei nofoaga, ia taʻu atu i au uo, o lou aiga, faapipii se sootaga i lou Facebook, Twitter ma isi nofoaga o fetufaaiga, o le a faaalia i luma o le faapaologa taulaga, embassies , maota, i soo se mea !!

taia le lalolagi 25 Oketopa, 2016.

Ia faatasi tatou filifiliga.

Ia tatou faia lenei Aso se aso tetee le lalolagi ma le aso e mulimuli ia aso o gaoioiga mo le filemu ma le faaaloalo o le "TAGATA" o le a avea le Aso o le amataga o se isi vaitau, o le a le umi o le auala ae o le a -y, pe afai o le toatele o tatou e talitonu ma galulue faatasi, o le a tatou faamaonia ASO tatou faatasiga, isi tafailagi a tatala atu ia i tatou.

I le taimi o lenei aso a outou tali uma mo oe lava ma isi, e leai se sauaga, e leai se mea ua faaleagaina, aloese mai le faasaunoa i le ava malosi, ia iloa mo lo tatou lumanai, faatulaga te oe lava, faamaonia ia te oe lava ua tatou lelei .

Lesitala i le lomiga, e pei o le itulau i le Facebook, fesoasoani ia i tatou e faitau le aofai o tagata e auai.

Tatou Tagata-Wah!

www.wearehuman.eu

https://www.facebook.com/We-Are-Human-WAH-1731519213732769/

Publicité
Publicité
We Are Human!    .    .    .    .    .    .    .    .    WAH!
Publicité
Visiteurs
Depuis la création 4 008
Newsletter
2 abonnés
Derniers commentaires
Publicité